Uncategorized

Koronavirus e ka bërë të qartë. Adoleshentët duhet ta fillojnë mësimin më vonë

Koha e fillimit të shkollës është arsyeja më e madhe që adoleshentët shpesh herë janë të lodhur.

Pandemia na ka siguruar një mundësi unike për të ekzekutuar një eksperiment që t’i lejmë adoleshentët të flenë. Kjo po ndodh në shtëpinë time. Fëmijët e mi janë 18, 16 dhe pothuajse 14 vjeç. Mësimi i tyre po zhvillohet në mënyrë asinkronike, përmes leximit ose videove. Asnjë nuk fillon mësimin para orës 10 të mëngjesit, dhe shumë janë pasdite.  Po funksionon jashtëzakonisht mirë për të gjithë të përfshirët. Ne jemi vetëm një familje. Por ka shumë  prova që fëmijët nuk flenë mjaftueshëm, dhe një studim i ri doli në përfundimin që fillimi i shkollës më vonë do të ndihmonte.

Mesatarisht, shumica e adoleshentëve flejnë më pak se shtatë orë gjumë në natë gjatë javës dhe tetë gjatë fundjavave. Nuk mjafton. Përgjigja natyrale është t’u thoni fëmijëve të shkojnë në shtrat më herët. Sidoqoftë, para pandemisë, ishte shumë e vështirë t’i bindje. Shumë prej tyre kishin aktivitete pas shkollës, sporte, detyra shtëpie dhe punë.

Një studim i fundit, i botuar në JAMA Pediatrics, me 450 nxënës në pesë shkolla gjatë dy viteve në shkollat ​​e mesme të zonës Minneapolis. Studentët në të dy shkollat filluan mësimin një orë më vonë se të tjerët. Nxënësit në të gjitha shkollat ​​kishin vendosur aktrigje – një pajisje me madhësinë e orës të dorës që mat periudhat e aktivitetit dhe pasivitetit – për të ndjekur kur shkuan për të fjetur, sa kohë flinin dhe cilësinë e gjumit të tyre. Ata në shkollat me një kohë fillimi të mëvonshme nuk shkuan në shtrat më vonë, përkundër asaj që mendojnë prindërit. Sidoqoftë, ata flinin rreth 40 minuta më shumë se fëmijët në shkollat ​​që u hapën më herët. Ata e bënë këtë për të gjithë periudhën e studimit dy vjeçar.

Në kohë normale, të gjitha të dhënat e disponueshme të sjelljes, shëndetit dhe ekonomisë argumentojnë për kohën e fillimit të mëvonshëm. Me anulimin e shkollës për shkak të pandemisë, nuk ka asnjë justifikim për të mos i lënë adoleshentët të flenë. Fatkeqësisht, nuk shoh se si mund të ndryshojë kjo pasi të rihapen shkollat.

“Kur e shihni gjumin si një burim që mundëson mirëqenien e fëmijëve tanë, duket e gabuar të hidheni përsëri në një sistem që e kufizon atë aq rëndë,” tha profesori Widome. Më e pakta që mund të bëjmë është t’i lëmë të flenë.  The New York Times / bota.al

Leave a Reply

Back to top button