LIFESTYLE

“Ne jemi çfarë hamë”. Edhe në ëndërr na del kjo fraza. Aq shpesh e kemi dëgjuar, saqë kur na e përmendin njerëzit e afërm, fillojmë e tallemi me ta. Krijojmë situata humori. Ne bëjmë sikur e kemi kuptuar një gjë të tillë dhe dimë ta vëmë në zbatim, por në

Si të ruani një kujtesë të fortë: 1. Lexoni libra. Në këtë mënyrë jo vetën që do të vini trurin në lëvizje duke imagjinuar periudha të ndryshme kohore dhe kultura, por do të keni histori interesante për të treguar. Lojërat janë mënyra më e mirë për të sfiduar trurin. Kështu

Krijo vetëbesim Respektimi dhe pëlqimi i vetes është një hap i rëndësishëm që duhet marrë, në mënyrë që të ndërtosh marrëdhënie shoqërore të shëndetshme dhe jetëgjata. Mendo për vlera që çmon te vetja. Nëse ndihesh rehat me veten, e reflekton dhe te të tjerët. Gjej diçka pas së cilës mendon

Këshilla për parandalimin e tuberkulozit: 1.Është e këshillueshme një ajrosje e vazhdueshme si dhe filtrim i ajrit. Është mirë që të dilet vazhdimisht për të marrë ajër të pastër në zonat që nuk kanë ndotje të ajrit. 2. Po ashtu edhe në shtëpinë tuaj nuk duhet të hyjë ajër i

Nutricionistja Jeannette Hyde thotë se ushqimet me sheqer duhet të kufizohen vetëm në një trajtim, transmeton KosovaPress. “Nuk dihet saktësisht se përse sheqeri mund të çojë në një mosbalancim të baktereve të dobishme dhe jo të dobishme dhe fryrje, por përpiquni ta mbani uljen e sheqerit tuaj”, shkroi ajo në

Shumica e njerëzve nuk e fillojnë ditën pa një filxhan kafe, mirëpo lajm i mirë është që kjo ka edhe mjaft përparësi shëndetësore, siç janë jetëgjatësia dhe ulja e rrezikut nga demencia. Mirëpo, teprimi me këtë pije mund të çojë deri te efektet anësore të cilat deri tani ndoshta edhe

“Vetëm nëpërmjet besimit mund të arrish sadopak Abrahamit, e jo nëpërmjet vrasjes” Lavdia e rreme e Abrahamit nën filozofinië analitike dhe paradoksale të filozofit Soren Kierkegaard: Ndoshta Abrahami as që e ka bërë atë që thotë rrëfenja, ndoshta për shkak të zakoneve të atyre kohëve, ka qene diçka krejtësisht e

Kushdo që vuan prej dhimbjes së shpinës duhet të ulë përdorimin e vazhdueshëm të smartfonit. Dy deri në katër orë të kaluara në celular i detyrojnë vertebrat e para të shtyllës kurrizore me një ngarkesë e cila mund të arrijë deri në 27 kg presion, pra përafërsisht kjo është pesha

E dimë se është verë dhe bën vapë, por sërish edhe në këtë stinë duhet të kujdesemi për shëndetin. Uji i ftohtë vërtet që shijon shumë në këtë periudhë, por edhe e dëmton shëndetin tonë. Më poshtë do të listojmë disa nga arsyet se pse nuk duhet të konsumojmë ujë

Eshtë e vështirë të evidentosh markete apo ushqimore që përmbajnë vetëm produkte organike. Këto të fundit janë të preferueshme sepse konsiderohen edhe më të shëndetshmet. Ushqimet organike jo vetëm që nuk përmbajnë pesticide dhe kimikate të tjera, por janë gjithashtu edhe më miqësore për mjedisin dhe blerja e tyre ndihmon

SHARE

Lifestyle

Send this to a friend