SHENDET & MJEKESI

Sëmundje mendore dhe ankth Një mënyrë jetese ulur mund të ketë një ndikim shumë negativ në shëndetin mendor. Mungesa e aktivitetit fizik çon në zhvillimin e depresionit dhe ankthit për shkak të mungesës së endorfineve. Lëvizja rregullisht mund të përmirësojë gjendjen shpirtërore dhe të relaksojë trupin. Gjithashtu shërben për vetëvlerësim.

Zhdukja e vetullave tregon në problemet me gjëndrat tiroide, sytë e “lagësht” paraqesin infeksione, të bardhët e syve me ngjyrë të verdhë për problemet me mëlçinë, ndërsa ndjeshmëria në dritë çrregullimet në imunitet. Romantikët pohojnë që sytë janë pasqyra e shpirtit, ndërsa mjekët që zbulojnë gjendjen shëndetësore. Oftalmologët në retinën

Pirja e ujit të kokosit forcon sistemin tuaj imunitar dhe eliminon bakteret që shkaktojnë infeksionet e traktit urinar, gonorrea, sëmundje çamçakëz, si dhe viruset që shkaktojnë ftohjet, sëmundjet ngjitëse dhe tifo. Ai do të pastrojë rrugët urinare dhe kanalet e fshigzës së urinës dhe do të ndihmonjë në eliminimin toksinave

Më poshtë, jepen pesë ushqime fantastike që luftojnë plakjen, të cilat mund t’i konsumoni në mëngjes. Lëngu i shegës Nëse nuk e hani shegë, provoni të konsumoni lëngun e saj. Studimet tregojnë se një gotë lëng shege në ditë mund të ndihmojnë në reduktimin e rrudhave. Shega është një antioksidant

Një studim i ri ka zbuluar se një e treta e baktereve të shtretërve, vjen nga trupat tanë dhe mund të shkaktojë probleme shëndetësore – ndërsa foletë e shimpazeve janë shumë më të pastra. Krevati jot i bardhë mund të jetë, në fakt, më pak higjenik sesa foleja e kësaj

Shëndet i mirë mendor nuk është vetëm mungesa e problemeve të shëndetit mendor. Të qenët mendërisht ose emocionalisht të shëndetshëm është shumë më tepër se të qenit i lirë nga depresioni, ankthi, apo problemet e tjera psikologjike. Ju keni shëndet të mirë mendor dhe emocional kur keni karakteristika pozitive. Njerëzit

Këshillat dhe rregullat se si të gjendet produkti ‘i vërtetë’ nga aloe vera mund të aplikohen edhe në zgjedhjen e të gjitha shtesave të tjera të ushqimit. Për ta zgjidhur këtë dilemë, lexoni tekstin në vijim. A keni vërejtur edhe ju ndryshime në ambientin tuaj jetësor? Uji dhe ajri. Shumica

Jetëgjatësia po rritet globalisht – njerëzit e lindur në vitin 2016 do të jetojnë mesatarisht 7 vjet më gjatë se ata të lindur 25 vjet më parë. Pse ndryshon gjatësia e jetës bazuar në moshën tuaj? Jetëgjatësia është numri mesatar i një personi që pritet të jetojë bazuar në moshën,

Herën tjetër që dëshironi ta bëni një smoothie me perime, lirisht mund t’i lini anash dhe t’i jepni përparësi bronkolit. Sipas Dr. Rangan Chatterjee, autor i librit ‘The Four Pillar Plan’ dhe korrespodent i programit të BBC-së, ‘Doctor in the House’, brokoli është jetë-shpëtues, transmeton Telegrafi. Përfitimet e konsumimit të

1.Proshutë/pastërma derri. Një lajm i keq vjen për adhuruesit e pastërmasë së derrit. Është një nga gjërat më të dëmshme që mund të konsumoni, sepse ky lloj ushqimi ju jep shumë më tepër yndyrna sesa ju nevojiten, duke rritur kështu nivelin e yndyrnave në gjak. Ndaj, nëse nuk e lini

SHARE

Shendet

Send this to a friend