SHENDET & MJEKESI

Shkencëtarët vlerësuan të dhënat nga 20.000 meshkuj të shëndetshëm suedezë, të moshës mes 45 dhe 79, gjatë një periudhe 12 vjeçare dhe kanë gjetur se vetëm një në njëqind ka ndjekur katër sjelljet kryesore të rekomanduara të një diete të shëndetshme, stërvitje të rregullt, alkool jo me tepri dhe mospirje

Humbja e peshës. Çaji jeshil forcon metabolizmin. Polifenoli që gjendet në të punon për të shtuar nivelet e oksidimit të dhjamit, si dhe ritmin me të cilin trupi juaj shndërron ushqimin në kalori. Diabeti. Çaji jeshil ndihmon në rregullimin e niveleve të glukozës duke ngadalësuar rritjen e nivelit të sheqerit

Nuk flini mjaftueshëm Pasojat: Ndikon në metabolizmin tuaj duke e ngadalësuar shumë. Ju bën të ndiheni të uritur. Ju rrit nivelet e kortizolit. Ushtroheni më pak sepse ndiheni të lodhur. Rekomandimi: Duhet të flini të paktën 8 orë gjatë natës. 2. Hani me tepri gjatë darkës Pasojat: Hani shumë ose

1. Zgjidhni mes luleshtrydheve, mjedrave dhe boronicave për të marrë vitaminë C dhe antioksidantë. Një studim i kohëve të fundit tregonte se Vitamina C ndihmon për kontrollin e niveleve të kortizolit në trupin tonë. Kortizoli është një hormon i rëndësishëm i stresit. Mund të ndihmojë në aktivizimin e reagimeve tuaja

Një analizë e thjeshtë gjaku mund të parashikojë cilët pacientë në dukje të shëndetshëm, rrezikojnë të pësojnë një atak në zemër. Ekspertët thonë se analiza në fjalë mund të jetë më e mirë se matja e presionit të gjakut ose niveleve të kolesterolit për të vlerësuar rrezikun e sëmundjeve të zemrës.

Jeni prekur nga gripi? Mendohuni dy here, para se të merrni ndonjë ilaç kundër tij për t’u ndjerë më mirë. Shumica e barnave kundër gripit, përmbajnë një përbërës për reduktimin e etheve, si acetaminofeni apo ibuprofeni. Por shtypja e etheve, sipas një studimi të ri, rrit në të vërtetë numrin

Ndoshta nuk kemi dëgjuar shpesh për të, por çaji i mollës është një nga më të mirët që ekziston. Molla jo pa qëllim quhet “fruti i artë”, pasi jo vetëm që përdoret si frut freskues, por shërben edhe për përgatitjen e lëngjeve dhe uthullës. Fruti i mollës për shkak të

Arrat kanë një kanë një histori të gjatë mijëravjeçare dhe kanë qenë ushqimi i mbretërve në Persinë e lashtë. Ato përmbajnë sasi të konsiderueshme të acideve yndyrore omega-3. Ato janë të pasura me fibra, vitamina B, magnez dhe antioksidantë si vitaminë E。 Studiuesit janë më të bindur se kurrë për

Sipas një studimi ndërkombëtar të kryer nga Universiteti i Sidneit, tenisi, noti dhe gjimnastika aerobike janë tri sportet më të mira për shëndetin. Ndërsa po sipas studimit, futbolli dhe vrapi janë më pak të dobishme për shëndetin dhe nuk e largojnë mundësinë e vdekjes së hershme. Detajet e këtij studimi

Menyra e jetesës bashkëkohore është bërë shumë dinamike dhe nuk na jep shumë kohë që të mendojmë dhe të kujdesemi për vetn duke na sjellë dobësimin e imunitetit, pagjumësi, lodhje të tepruar, shtimin në peshë, e shumë të tjera. Në fakt është për t’u habitur, por shumica e sëmundjeve nuk

SHARE

Shendet

Send this to a friend