SHENDET & MJEKESI

Nuk flini mjaftueshëm Pasojat: Ndikon në metabolizmin tuaj duke e ngadalësuar shumë. Ju bën të ndiheni të uritur. Ju rrit nivelet e kortizolit. Ushtroheni më pak sepse ndiheni të lodhur. Rekomandimi: Duhet të flini të paktën 8 orë gjatë natës. 2. Hani me tepri gjatë darkës Pasojat: Hani shumë ose

1. Zgjidhni mes luleshtrydheve, mjedrave dhe boronicave për të marrë vitaminë C dhe antioksidantë. Një studim i kohëve të fundit tregonte se Vitamina C ndihmon për kontrollin e niveleve të kortizolit në trupin tonë. Kortizoli është një hormon i rëndësishëm i stresit. Mund të ndihmojë në aktivizimin e reagimeve tuaja

Një analizë e thjeshtë gjaku mund të parashikojë cilët pacientë në dukje të shëndetshëm, rrezikojnë të pësojnë një atak në zemër. Ekspertët thonë se analiza në fjalë mund të jetë më e mirë se matja e presionit të gjakut ose niveleve të kolesterolit për të vlerësuar rrezikun e sëmundjeve të zemrës.

Jeni prekur nga gripi? Mendohuni dy here, para se të merrni ndonjë ilaç kundër tij për t’u ndjerë më mirë. Shumica e barnave kundër gripit, përmbajnë një përbërës për reduktimin e etheve, si acetaminofeni apo ibuprofeni. Por shtypja e etheve, sipas një studimi të ri, rrit në të vërtetë numrin

Ndoshta nuk kemi dëgjuar shpesh për të, por çaji i mollës është një nga më të mirët që ekziston. Molla jo pa qëllim quhet “fruti i artë”, pasi jo vetëm që përdoret si frut freskues, por shërben edhe për përgatitjen e lëngjeve dhe uthullës. Fruti i mollës për shkak të

Arrat kanë një kanë një histori të gjatë mijëravjeçare dhe kanë qenë ushqimi i mbretërve në Persinë e lashtë. Ato përmbajnë sasi të konsiderueshme të acideve yndyrore omega-3. Ato janë të pasura me fibra, vitamina B, magnez dhe antioksidantë si vitaminë E。 Studiuesit janë më të bindur se kurrë për

Sipas një studimi ndërkombëtar të kryer nga Universiteti i Sidneit, tenisi, noti dhe gjimnastika aerobike janë tri sportet më të mira për shëndetin. Ndërsa po sipas studimit, futbolli dhe vrapi janë më pak të dobishme për shëndetin dhe nuk e largojnë mundësinë e vdekjes së hershme. Detajet e këtij studimi

Menyra e jetesës bashkëkohore është bërë shumë dinamike dhe nuk na jep shumë kohë që të mendojmë dhe të kujdesemi për vetn duke na sjellë dobësimin e imunitetit, pagjumësi, lodhje të tepruar, shtimin në peshë, e shumë të tjera. Në fakt është për t’u habitur, por shumica e sëmundjeve nuk

Nga Xhejms Braun Aftësia jonë për të jetuar një jetë të gjatë, është e ndikuar nga një kombinim i gjeneve tona dhe mjedisit përreth. Në studimet që përfshijnë binjakët identikë, shkencëtarët kanë vlerësuar se jo më shumë se 30 përqind e këtij ndikimi vjen nga gjenet tona, çka do të

Nga Xhejms Braun Aftësia jonë për të jetuar një jetë të gjatë, është e ndikuar nga një kombinim i gjeneve tona dhe mjedisit përreth. Në studimet që përfshijnë binjakët identikë, shkencëtarët kanë vlerësuar se jo më shumë se 30 përqind e këtij ndikimi vjen nga gjenet tona, çka do të

SHARE

Shendet

Send this to friend