BOTA

TE REJAT: Piloti i dytë, që miqtë e thërrisnin “Andi domatja” kishte marrë rekomandime nga dy doktorë që të mos dilte në punë ditën e tragjedisë, por e mbajti të fshehtë. Vrasësi që i kishin vënë nofkën “Andi domatja” mund ta ketë ditur se karriera e tij po merrte fund.

Guido Olimpio Ditë pas dite plotësohet mozaiku i fatkeqësisë së Airbusit, por mungojnë ende shumë copëza. Dhe të krijohet gjithashtu përshtypja se ndonjëherë hetuesit vrapojnë pak si shumë, duke furnizuar publikun me elementë interesantë, që megjithatë kanë nevojë për verifikime. 1) Cfarë dinte dhe cfarë nuk dinte Lufthansa në lidhje

Kryeministri britanik, David Cameron dhe udhëheqësi i opozitës, Ed Milliband kanë marrë pjesë në një seri intervistash televizive, ndërkohë që fushata e zgjedhjeve të përgjithshme nis, gjashtë javë para votimit të 7 majit. Cameron tha se anëtarësimi në BE i ka sjellë disa të mira Britanisë, por se nevojitet një

Një black out i madh elektrik po krijon shumë shqetësime në Amsterdam. Shtypi vendas flet për një milionë shtëpi, zyra dhe spitale pa drita. Vështirësi ka patur edhe për trenat, metrotë dhe aeroportin e Schipholit. “Trafiku ajror në qiejt holandezë është shumë i trazuar për shkak të ndërprerjes së energjisë

A mundet një person, i konsideruar i paqëndrueshëm mendërisht, të fluturojë një avion? Me sa duket, për Germanwings dhe Lufthansan, po Gjatë trainimit në shkollën e fluturimit të Lufthansas në Phoenix, piloti i dytë që shkaktoi tragjedinë ishte gjykuar pjesërisht “jo i përshtatshëm për të fluturuar”. Në vitin 2009 ra

Nga Bernard Guetta Nëse nuk do të jemi ne që do të imponojmë paqen, izraelitët dhe palestinezët do të shkojnë dorë për dore drejt katastrofës. Në fakt, koalicioni i krahut të djathtë, i rizgjedhur së fundmi në Izrael është kundër krijimit të një shteti palestinez, dhe që pa këtë perspektivë,

E paramenduar për një kohë të gjatë, një mendim i saktë dhe i kultivuar ndoshta për një kohë të gjatë. Më pas, në veprim me shtytjen e impulsit, duke eleminuar të gjithë mendimet e tjera, duke përfshirë edhe atë të përgjegjësisë për jetën e 150 personave që ndodheshin në avionin

Piloti i dytë, një gjerman në moshën 28 vjec, i mbyllur brenda në kabinë me qëllimin që të “shkatërronte avionin”. Dhe komandanti që kërkonte më kot të shqyente derën për të shmangur tragjedinë, mes ulërimave të pasagjerëve. Ky është “rrëfimi” tronditës që nxirret prej kutisë së parë të zezë të

Ashtu si në cdo tragjedi që është e vështirë për t’u shpjeguar, edhe në atë të Airbusit A320 të Germanwings, interneti është mbushur me teori komploti nga më të marrat. Përtej hipotezave zyrtare që burojnë prej hetimeve të parë të kutive të zeza, edhe në këtë rast komplotistët janë shfaqur

Dera e mbyllur, më pas përpjekja për të hapur me forcë: ndërkohë që avioni rrëzohej, njëri prej pilotëve kishte mbetur jashtë kabinës dhe tjetri ishte i vetëm në komandë. Sëmundje, apo terrorizëm? Kishte mbetur jashtë kabinës në momentin kur avioni ka filluar të bjerë një prej dy pilotëve të Airbus

SHARE

Bota

Send this to a friend