Home»Lifestyle»Shendeti»Dieta 7-ditore, për t’u “shfryrë” dhe luftuar mbajtjen hidrike

Dieta 7-ditore, për t’u “shfryrë” dhe luftuar mbajtjen hidrike

Dieta shtatëditore është një dietë e lehtë dhe me përmbajtje të ulët natriumi që ju lejon të “shfryheni” shpejt, duke luftuar mbajtjen e ujit.

Ajo është e përshtatshme pothuajse për të gjithë, sepse karakterizohet nga cilësi pastruese që përmirësojnë funksionet e veshkave, të mëlçisë dhe në përgjithësi të gjithë organizmit, megjithatë është e nevojshme të pyesni mjekun tuaj nëse kjo dietë është në përputhje me gjendjen tuaj të shëndetit.

Më poshtë janë këshilla dhe ushqime që do t’ju ndihmojnë të humbni disa kile, duke hequr lëngjet e tepërta dhe, bashkë me to, toksinat e grumbulluara gjatë muajve të dimrit.

Kur duhet ndjekur dieta 7-ditore?

Koha më e mirë për të filluar dietën shtatë-ditore është pranvera-vera. Sapo të nisë sezoni i nxehtë, sasia e ujit rritet, prandaj pastrimi i ushqimit do të jetë i mirë për ju.

Për më tepër, në pranverë një dietë detox do të ndihmojë në shkatërrimin e toksinave dhe mbeturinave të grumbulluara gjatë dimrit, duke ju lejuar të rigjeneroheni në thellësi për periudhën e verës.

Para së gjithash, lamtumirë kripës

Kripa, sidomos e rafinuar, është armiku numër një që duhet luftuar. Eliminoni plotësisht nëse doni rezultate të kënaqshme në një kohë të shkurtër ose, nëse nuk mund të arrini të konvertoheni në shije, zëvendësojeni atë me kripë deti, ose të Himalajave.

Përndryshe ju mund të përdorni erëza (piper e kerri sidomos); uthull, lëng limoni dhe bimë aromatike si basil, rigon, dhe sherebelë do të jenë të përsosur.

Thojini lamtumirë edhe sheqerit të rafinuar, i cili është gjithashtu fajtor për ruajtjen e lëngjeve dhe një armik i çdo lloj diete.

Jo alkool dhe pak kafeinë

Ndaloni dhe alkooliket, hiperkalorike dhe të dëmshme për shëndetin nëse konsumohen me tepri. Ata favorizojnë mbajtjen hidrike. Edhe pijet me përmbajtje të lartë kafeine duhet të merren me doza të matura: konsumi i kafesë duhet të minimizohet.

Çfarë të hani në mëngjes

Për të filluar ditën në një mënyrë detoksifikuese, është mirë të pini dy gota ujë të ngrohtë, madje edhe të nxehtë për ata që duan, duke shtuar lëngun e një gjysmë limoni të shtrydhur të freskët.

Kjo praktikë e mirë do ta thyejë agjërimin e natës në mënyrë optimale, duke riaktivizuar funksionimin e secilit organ dhe duke zgjuar organizmin në një mënyrë të butë. Limoni dhe uji i nxehtë do të kenë një efekt të thellë pastrimi, duke kulluar toksinat e tepërta.

Gjysmë ore pas zgjimit, përgatitni një përzierje frutash të freskët.

Një recetë e përsosur është ajo që integron pak selino, një dardhë, një fetë ananas, një gjysmë kastravec, pak qumësht dhe xhenxhefil të copëtuar.

Çfarë duhet të hani për drekë

Në drekë ju mund të shijoni menytë e mëposhtme, duke i alternuar ato gjatë javës në të cilën do të ndiqni dietën shtatëditore.

Si një pjatë e parë, zgjidhni midis një supe, ose një sallate, në të gjitha rastet përgatitur në shtëpi dhe duke përdorur perime të freskëta me pak erëza.

Si një pjatë e dytë, mish, peshk, bishtajore ose vezë, të shoqëruar një tas me oriz integral në vend të bukës.

Edhe ëmbëlsirat lejohen në fund të vaktit, duhet të zgjidhet midis lëngut të mollës, disa feta ananas të freskët ose xhelatinë me agar.

Pasditja

Një çaj bimor me veti diuretike dhe drenazhuese.

Të shkëlqyeta janë ato me bazë mështeknash, rrush, rrënjë lulelejash, mente, rrush pa fara i zi dhe boronicë.

Nëse kaq nuk mjafton për ju dhe doni një ndërprerje më të madhe të urisë, zgjidhni një kos me pak yndyrë ose pak fruta të freskëta, duke zgjedhur variantet më miqësore të linjës. Ananasi dhe rrushi do të jenë në harmoni të përsosur me humorin.

Nëse jeni për perime, hani një kopër ose disa karrota.

Çfarë duhet të hani për darkë

Hani darkë sa më shpejt që të jetë e mundur në mënyrë që të mos rëndoni sistemin e tretjes gjatë natës, duke e lejuar atë të pastrohet gjatë agjërimit natyror që ndodh gjatë gjumit.

Për këtë arsye është gjithashtu mirë të hahet gjithmonë shumë lehtë, si supa, sallata dhe peshk, vezë, djathra të freskëta me përmbajtje të ulët të natriumit dhe avokado si një pjatë e dytë.

Edhe në mbrëmje, ndërroni bukën me një tas me oriz integral, për një furnizim të shëndetshëm dhe të pakripur të karbohidrateve.

Për ëmbëlsirë ju mund të hani një mollë, një dardhë ose një grusht fruta të thata, të tilla si arra dhe bajame.

Nuk ka komente

Vendos komentin tend

Your email address will not be published. Required fields are marked *