Home»Keshilla»Mos u shqetësoni për gjërat që nuk i kontrolloni dot. 7 këshilla

Mos u shqetësoni për gjërat që nuk i kontrolloni dot. 7 këshilla

E ke menduar ndonjëherë që një pjesë e madhe e stresit tënd buron direkt nga mënyra si mendon dhe reagon?

Ka ndjenja, emocione apo thjesht gjëra që të ndodhin në jetë dhe që nuk i kontrollon dot. Duhet të dorëzohesh, nuk mund të kesh kontroll mbi gjithçka që të ndodh. Ja 7 këshilla që mund të të shërbejnë.

1. Ju nuk mund të kontrolloni gjithçka që ju ndodh, por mund të kontrolloni se si reagoni. Dhe përgjigja është forca jote më e madhe. Po, shumica e stresit vjen drejtpërdrejt nga mënyra se si mendoni dhe reagoni, jo nga mënyra se si është jeta. Rregulloni qëndrimin dhe të gjitha streset shtesë do të largohen.

2. Mos u shqetësoni nëse do të ketë probleme. Gjithmonë ka shumë të tilla, dhe ju do të ecni mespërmes secilit prej tyre. Ata do t’ju ndihmojnë të rriteni.

3. Nëse merakoseni shumë për atë që ka ndodhur, dhe pyesni veten se si do të kishte qenë nëse do të kishit vepruar ndryshe, do të humbisni shumë nga e tashmja. Kuptoni se shqetësues është një përdorim i papërshtatshëm i energjisë tuaj të pabesueshme krijuese. Në vend që të imagjinosh më të keqen, imagjino më të mirën dhe si mund ta bëni atë të ndodhë.

4. Sot është një zgjedhje. Sot, zgjidhni hijeshinë në vend të padurimit, bukurinë në vend të negativitetit dhe praninë në vend të panikut.

5. Nuk ka absolutisht asgjë në gjendjen tuaj të tanishme – madje edhe aspektet që nuk mund të kontrolloni – që ju pengojnë të ecni përpara, hap pas hapi.

6. Ju jeni gjallë dhe merrni frymë, kështu veproni: lëreni atë që është e gabuar dhe kapni atë që është e drejtë. Le të ndodhin gjërat. Mësoni, pranoni, eksploroni, krijoni dhe përjetoni, çdo ditë të vetme, hap pas hapi.

7. Vazhdoni të jeni të vetëdijshëm. Merrni frymë thellë. Gjërat në fund dalin të jenë më të mirat, për ata njerëz që dijnë t’i përballojnë në mënyrën më të mirë. / bota.al

Komentoni

Nuk ka komente

Vendos komentin tend

Your email address will not be published. Required fields are marked *